• نکات مهم در هنگام خرید سنگ ساختمانی چیست ؟ سنگ ساختمان از جمله مهمترین و بادوام ترین مصالح ساختمانی می باشد . تنوع سنگ ها و معادن سنگ کشور و گسترش ساختمان هایی با کاربرد های مختلف انتخاب و خرید نوع مناسب سنگ را برای معماران و کارفرمایان مشکل می کند.

    نکات مهمی  هست که طراحان و  ساختمان  سازان در هنگام خرید و فروش  سنگ باید به آن توجه کنند . در ادامه در این مقاله با این نکات آشنا می شوید .

    نکات مهم در هنگام خرید سنگ ساختمانی
    نکات مهم در هنگام خرید سنگ ساختمانی

    کاربرد سنگ ها

    یکی از نکات مهم هنگام خرید سنگ در نظر گرفتن کاربرد آن در جاهای مختلف است به طور مثال اگر سنگ انتخابی شما برای نمای بیرونی ساختمان باشد پس انتخاب سنگ نما ی بیرونی شما باید سنگ تراورتن، سنگ گرانیت و یا کریستال باشد. زیرا سنگ های نام برده شده در برابر نوررخورشید، سرما و گرما مقاوم میباشند و رنگ و ساب خود را از دست نمیدهند .

    شکل و اندازه سنگ

    اگر سالن پذیرایی شما بزرگ است میتوان از ابعاد سنگ اسلب و سایزهای بزرگ مثل ۸۰*۸۰ و ۱۰۰*۱۰۰ استفاده کنید تا سنگ بصورت یکپارچه دیده شود. و اگر سالن شما کوچک است باید از سنگ های سایز کوچک مانند ۴۰*۴۰ ، ۴۰*۲۰ استفاده کنید. و اگر سالن شما بصورت مستطیل شکل است شما میتوانید با ابعاد سنگ مستطیلی و طول فضای خود را کم رنگ تر کنید

    ابعادی مانند ۸۰*۴۰، ۶۰*۳۰

    پس به دنبال خرید سنگ هماهنگ با شکل و اندازه مکان خود باشید .

    شکل و اندازه سنگ
    شکل و اندازه سنگ

    مقاومت فشاری سنگ

    مقاومت فشاری سنگ یکی از نکات مهم در موقع خرید سنگ به حساب میشود. سنگ شما باید متناسب با مکان و کاربرد آن مقاومت فشاری مناسب داشته باشد.

    مطالعه بیشتر  صادرات سنگ مصنوعی

    پیش از خرید سنگ باید بینیم که سنگ در چه فضا و جایی و با چه نوع کاربردی قرار است نصب شود تا متناسب با آن سنگ را انتخاب کرد. تا در فرآیند زمان و استفاده سنگ اسیبی بهش اعمال نشود .

    رنگ سنگ

    برای انتخاب و خرید سنگ مورد علاقه تان حتما به رنگ آن دقت داشته باشید، سنگ ها دنیایی از طرح ها هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. تمام سنگ ها رنگشان ثابت نیست و بعضی از سنگ ها در برابر نور خورشید رنگ خورد را از دست میدهند .

    پس بنابراین همه سنگ ها را نمیتوان در معرض نور خورشید استفاده کرد یا قرار گذاشت. سنگ های مرمریت و مر و لایم استون در معرض نور خورشید رنگ خود را به مرور زمان از دست خواهند داد ولی سنگ های تراورتن و گرانیت در برابر نور خورشید مقاوم تر هستند و رنگ خود را از دست نمیدهند .

    هزینه و قیمت سنگ

    از موارد مهمی که در خرید سنگ باید در نظر داشت، هزینه و قیمت سنگ است که باید بر اساس بودجه ما باشد. بهتر است خرید سنگ را از مراکز معتبر داشته باشیم تا سنگ باکیفیت و با قیمت مناسب را تهیه نماییم .

    بسیاری از سنگ ها به دلیل این که تقاضای بسیار زیادی دارند و صادر می‌شوند گران قیمت اند . در حالی که معادنی وجود دارند که سنگ هایی ارزانتر و مشابه همین سنگ ها تولید میکنند صادراتی گران قیمت دارند .

    هزینه و قیمت سنگ
    هزینه و قیمت سنگ

    سنگ تراورتن مصنوعی بهترین سنگ ساختمانی

    تراورتن مصنوعی سنگی برای نمای بیرونی ساختمان و همچنین برای دیوار راه پله ها و پارکینگ بهترین سنگ می باشد.

    مطالعه بیشتر  عکس نمای ساختمان ویلایی با سنگ مصنوعی تراورتن

    سنگ های تراورتن مصنوعی در سه مدل بدون رگه سفید، رگه کرم و رگه شکلاتی در دست تولید و در بازار عرضه شده است.

    این سنگ برعکس سایر سنگ های مصنوعی برای نمای خانه بسیار مناسب بوده زیرا دارای مقاومت و چسبندگی بسیار بالا می باشد.

    سنگ تراورتن مصنوعی در برابر نور و گرما تغییر رنگ نخواهد داد و در تمامی آب و هوا از جمله گرم و خشک، سرد و مرطوب قابل استفاده است.

    این سنگ دارای رگه هایی در سطح رویه می باشد که همین امر باعث شده است بسیار شبیه به سنگ تراورتن طبیعی شده و زیبایی چشمگیری داشته باشد.

    از سنگ تراورتن مصنوعی به عنوان بهترین سنگ ساختمانی در نماهای نوین و امروزی استفاده زیادی می شود.

    استفاده از سنگ مصنوعی تراورتن با اسم اصلی سنگ مصنوعی تراورتن عباس آباد طرح ابر و باد سوپر به دلیل تنوع در رنگ ها و طرح های زیاد و همچنین مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید بسیار برای نمای ساختمان مدرن مناسب است.

    سنگ تراورتن مصنوعی به علت دارا بودن رنگ های روشن و متمایل به سفید بسیار محبوب می باشد همچنین این سنگ صیقل پذیری بالایی داشته و انتخاب مناسبی برای نمای ساختمان است.

    <yoastmark class=

    سایت سنگ ساختمان یکی از بهترین و قدیمی ترین سایت ها در حوزه سنگ مصنوعی می باشد که یکی از مراکز معتبر برای فروش سنگ مصنوعی طرح عباس آباد و سنگ مصنوعی تراورتن می باشد.

    برای اطلاعات بیشتر و جهت دریافت قیمت سنگ تراورتن مصنوعی طرح عباس آباد با کارشناس فروش فرداد سنگ البرز تماس بگیرید.

    شماره تماس : ۰۹۹۱۶۴۳۳۳۸۵

    مطالعه بیشتر  ۵ تا از مزایای سنگ مصنوعی نسبت به سنگ طبیعی

    اینستاگرام : @SANGESAKHTEMAN_COM

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیمایش به بالا
    اسکرول به بالا
    تماس مستقیم