• سنگ مرمریت حاصل دگرگونی های مختلفی است که بر روی سنگ آهک انجام می گیرد و جلوه ی بی نظیری به ساختمان می بخشد. با این وجود نباید از معایب سنگ مرمریت برای نما هم چشم پوشی کرد.

    سنگ مرمریت همواره جز زیباترین سنگ نماهای ساختمان می باشد که علاقمندان بسیاری نیز دارد اما در کنار تمام مزایای بی نظیر، دارای چند عیب کلی هم می باشد که قبل از خرید باید به این نکات توجه کافی را داشته باشید.

    سنگ های مرمریت به دلیل زیبایی و مقاومت قابل قبولی که دارند مورد توجه مهندسین قرار دارند و در برابر آتش زود تخریب نمی شوند.  با استفاده از سنگ های مرمریت میتوانید فضای داخلی منزل خود را بسیار خاص کنید و تقریبا در تمامی قسمت های خانه از آن استفاده کنید. اما معمولا به دلیل وزن نسبی که این نما دارد توصیه میکنند برای نمای بیرون ساختمان استفاده نشود.

    تنوع رنگی و طرحی سنگ مرمریت قابل توجه است و تقریبا تمامی سلایق را تحت پوشش قرار می دهد.

    سنگ مرمریت خالص دارای رنگ روشن سفیدی می باشد و در انواع مختلفی نظیر سنگ مرمریت پرشین سیلک، سنگ مرمریت مهکام و .. تقسیم بندی می شود.

    معایب سنگ مرمریت در نمای خارجی ساختمان

    1. قیمت بیشتر نسبت به سایر نماهای ساختمان
    2. مقاوم کم در برابر سرما
    3. تغییر رنگ پس از قرار گرفتن زیر آفتاب
    4. لکه پذیر بودن به دلیل رنگ روشن و وجود حفره
    5. مقاومت کمتر نسبت به سایر سنگ ها
    6. سنگین کردن وزن سازه
    7. جذب آب بالا توسط انواعی از سنگ های مرمر
      معایب سنگ مرمریت
      معایب سنگ مرمریت

      جهت اطلاع از قیمت سنگ مرمریت و سنگ مصنوعی نما می توانید با متخصصین فروش ما تماس بگیرید و  همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه نصب و اجرای انواع سنگ ساختمان، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارائه شود.

      با ما در تماس باشید.  09916433385

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مطالعه بیشتر  بهترین سنگ نما مناسب مناطق مرطوب و شرجی
    پیمایش به بالا
    اسکرول به بالا
    تماس مستقیم